İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
TAKSİM EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon / Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim
Başhekim Yardımcıları
H.Fatih SABUNCU
Murat LAFCI
Nilüfer VARDAR
Zeki ÖNER
İdari ve Mali Hizmetler Müdürlüğü
Müdür
Müdür Yardımcıları
Destek ve Kalite Müdürlüğü
Müdür
Müdür Yardımcısı
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürlüğü
Müdür
Müdür Yardımcısı
İdari Hizmetler
Ayniyat
Bilgi İşlem (Network)
Biyomedikal
Eğitim Birimi
Evrak Birimi
Gider Tahakkuk Birimi
Hasta Hakları
İletişim ve Tanıtım Birimi
İş Sağlığı ve Güvenliği
Personel Özlük
Kalite Yönetim
Eğitim ve Araştırma
TUEK
Etik Kurul
Asistanlık Süreçleri
Staj Başvuruları
TGAP
Hizmet Binalarımız
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Sıkça Sorulan Sorular
Anestezi
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Sıkça Sorulan Sorular
Sağlık Hizmetlerimiz
Taş Kırma Ünitesi (ESWL)
Septik Ameliyathane
Merkezi Ameliyathane
Kan Merkezi
Fizik Tedavi Ünitesi
Endoskopi Ünitesi
Acil Ameliyathane
Eczane
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır ?
Nasıl Muayene Olurum?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Ziyaret Saatleri
Yoğun Bakım Hasta Yakınlarının Bilgilendirilme Kuralları
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Muayene Saatleri
Engelli Rehberi
Sağlık Kurulu Başvurusu
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nereye Muayene Olmalıyım?
Randevu Al
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
Aylık Personel Yemek Listesi
Sağlık Turizmi
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Bilgi Edinme
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi
Ulaşım
İletişim
Dijital Medya
Kurumsal
Kalite Yönetim
Kalite Politikası
Kalite Politikası
13 Ekim 2020
Hastanemiz İçin:
Öncelikle insan haklarına saygılı olmak.
Hasta ve çalışan memnuniyeti ve güvenliği doğrultusunda hizmet vermek.
Hastane çalışanlarının gelişimini her zaman desteklemek.
Yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini vermek.
Çalışmalarımızı devamlı geliştirmek ve hedeflediğimiz kaliteye ulaşmak.
Hasta bakımı ve yönetimi standartlarını oluşturmak ve bununla birlikte sürekli iyileşmeyi sağlamak.
Çalışanlarımız İçin:
Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak.
Huzurlu, içten, samimi, etkin ve verimli bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkarmak.
Çalışanlarımızın hastanemizi benimsemesini sağlayarak verimliliği arttırmak.
Hedeflerimizi gerçekleşmesi için çalışanlarımızı bilinçlendirmek.
Hastalarımız İçin:
Hizmet ettiğimiz hastanın en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükselterek hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak.
Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak.
Hastalarımız için en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri kullanmak.
Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.
Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek.
Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak.
Hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamak.
Hastalarımızı da çalışanlarımız gibi hastanemizin eğitimlerine katılımını sağlamak.
×