İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
TAKSİM EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon / Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim
Başhekim Yardımcıları
Murat LAFCI
Malik Türkay ESİN
İdari ve Mali Hizmetler Müdürlüğü
Müdür
Müdür Yardımcıları
Destek ve Kalite Müdürlüğü
Müdür
Müdür Yardımcısı
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürlüğü
Müdür
Organizasyon Şeması
İdari Hizmetler
Basın, İletişim ve Tanıtım Birimi
Satın Alma Birimi
Gider Tahakkuk Birimi
Mutemetlik Birimi
Ayniyat
Bilgi İşlem (Network)
Personel Özlük
Eğitim Birimi
Hasta Hakları
Evrak Birimi
Kalite Yönetim
Kalite Birimi
Kalite Yönetim Birimi Çalışanları
Hatice ORMAN
Aşkın İrem KİRAZ
Özge AKKUŞ
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
Faaliyetler
Kalite Politikası
Organizasyon Şeması
Kalite Yönetim Birimi İletişim
Çalışan Güvenliği Genelgesi
Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Sağlıkta Kalite Standartları
Eğitim ve Araştırma
TUEK
Etik Kurul
Asistanlık Süreçleri
Staj Başvuruları
TGAP
Girişimsel Olmayan Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
Toplantı Takvimi
Etik Kurul İletişim
Başvuru Koşulları
Mevzuat
Formlar
Retrospektif Araştırmalar Başvuru Formları
Hizmet Binamız
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Anestezi
Klinik Hakkında
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Klinik Hakkında
Cildiye
Klinik Hakkında
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Klinik Hakkında
Enfeksiyon Hastalıkları
Klinik Hakkında
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon
Klinik Hakkında
Genel Cerrahi
Klinik Hakkında
Göğüs Hastalıkları
Klinik Hakkında
Göz Hastalıkları
Klinik Hakkında
Sağlık Hizmetlerimiz
Ameliyathane Ünitesi
Beslenme ve Diyet Birimi
Biyokimya ve Mikrobiyoloji
Diyabet Okulu
Eczane
Endoskopi Ünitesi
Fizik Tedavi Ünitesi
Odyoloji
Patoloji
Radyoloji
Hekimlerimiz
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır ?
Nasıl Muayene Olurum?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Ziyaret Saatleri
Yoğun Bakım Hasta Yakınlarının Bilgilendirilme Kuralları
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Muayene Saatleri
Engelli Rehberi
Sağlık Kurulu Başvurusu
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nereye Muayene Olmalıyım?
Randevu Al
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
Aylık Personel Yemek Listesi
Sağlıkla İlgili Önemli Gün ve Tarihler
Sağlık Turizmi
İletişim & Ulaşım
İletişim
Ulaşım
Anketlerimiz
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi
Bilgi Edinme
Genel Bilgi ve İletişim Formu
Sıkça Sorulan Sorular
Dijital Medya
Eğitim ve Tatbikatlar
Diplomalı Diyabet Okulu
2021 HAP Masa Başı Tatbikatı
Haziran 2022 HAP Masa Başı ve Uygulama Tatbikatı
Özel Gün Kutlamaları
12-18 Mayıs Hemşireler Haftası
Hastalarımızdan Teşekkür Yazıları
Hastanemiz Bölüm Resimleri
Kurumsal
Kalite Yönetim
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
Kalite Birimi
Kalite Yönetim Birimi Çalışanları
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
Faaliyetler
Kalite Politikası
Organizasyon Şeması
Kalite Yönetim Birimi İletişim
Çalışan Güvenliği Genelgesi
Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Sağlıkta Kalite Standartları
Kalite Yönetim
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
AMAÇ
: Hastanemizde Sağlıkta Kalite Standartları’na uygun olarak Kalite Yönetim Birimini oluşturmuş ve çalışmalarını Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) çerçevesinde sürdürmesi amaçlanmaktadır.
KAPSAM:
Kalite Yönetim Birimi çalışmalarını kapsar.
SORUMLULAR:
Kalite Yönetim Direktörü ve Kalite Birim Çalışanları.
FAALİYET AKIŞI:
4.1.
Kalite Yönetim Birimi İşleyişi;
4.1.1.
SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,
4.1.2.
Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek,
4.1.3.
Öz değerlendirmeleri yönetmek,
4.1.4.
İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetmek,
4.1.5.
Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek,
4.1.6.
Hasta deneyimi ve çalışan geri bildirim anketlerinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları gibi) yönetmek
YETKİLER
5.1.
Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde yürütülmesi gereken tüm işlerin takibini yapmak.
KALİTE YÖNETİM BİRİMİNİN ÇALIŞMA USUL VE ESASLARI
6.1.
Kalite Yönetim Birimi, Başhekim ve Kalite Yönetim Biriminden Sorumlu Başhekim Yardımcısı’nın başkanlığında çalışmalarını sürdürür.
KALİTE YÖNETİM DİREKTÖRÜ GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
7.1.
Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane çalışmaları ile ilgili olarak; faaliyetlerin planlanması, uygulanması, değerlendirilmesi, aksaklıkların düzeltilmesi ve önlenmesi konularında gerekli her tür koordinasyonu sağlamak,
7.2.
Kalite çalışmalarının hastanemizde bir kültür haline gelmesini sağlamak için eğitim faaliyetlerinde bulunmak,
7.3.
Kalite çalışmalarının temel bileşenlerinden dokümantasyon (proses, talimat, prosedür, formlar, kontrol listeleri vb.) ve kayıtların kontrolüne ilişkin çalışmaları yürütmek,
7.4.
Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili çalışmalarda üst yönetim ve diğer kuruluşlar ile işbirliği içinde olmak,
7.5.
Hastanemizde kalite çalışmalarının durumunu değerlendirmek için, iç tetkik/öz değerlendirme sürecini planlamak, uygulamak, sonuçları Üst Yönetim ile paylaşmak ve yönetimsel olarak alınan kararların uygulanması için çalışmalar yapmak,
7.6.
SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak ve kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek,
7.7.
Kurulan tüm komitelerde (Hasta Güvenliği, Çalışan Güvenliği vb.) komite çalışmalarına katılmak,
7.8.
Hastanemiz süreçlerinden hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetini belirlemek için dönemsel anketler uygulamak, analiz etmek ve sonuçları üst yönetim ile paylaşmak, önlem alınması gereken konulara ilişkin planlamalar yapmak,
7.9.
Bölüm/birim bazında kalite ölçütü olarak belirlenen göstergelerin izlenmesinde gereken koordinasyonu sağlamak ve verilerin analizine ilişkin görüş bildirmek,
7.10.
Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen kalite değerlendirmeleri sürecini yönetmektir.
×